Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTOWY
W odpowiedzi na Zapytanie ofertowe: „Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne przy ołtarzu bocznym św. Jakuba w kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Konradowie”, na które Zamawiający pozyskał dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu, przedkładamy niniejszą ofertę:
- DANE WYKONAWCY/ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJACYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE
WYKONAWCA – INFORMACJE OGÓLNE | |
Firma/imię i nazwisko | |
NIP/PESEL | |
Miejscowość | |
Ulica | |
Nr budynku
i lokalu (jeśli dotyczy) |
|
Kod pocztowy |
- OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW W IMIENIU WYKONAWCY
Imię i nazwisko | |
Nr telefonu | |
Adres e-mail |
3.WYNAGRODZENIE NETTO / BRUTTO (PLN) STAWKA VAT (%)
netto – …………………………… zł
plus :
– podatek VAT ….. % w kwocie …………….. zł
brutto…………………………….. zł
(słownie złotych: …………………………………………………………………………………………).
Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego w treści Zapytania ofertowego, w tym podatek VAT.
- OŚWIADCZENIA I ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY.
- Oświadczamy, że podana cena stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia.
- Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Zapoznałem/am się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz uzyskałem/am wszelkie informacje niezbędne do zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
- Posiadam/my wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i znane są mi/nam warunki udzielenia zamówienia.
- Zobowiązujemy się do realizacji zamówienia w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Udzielamy gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia na okres 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego.
- Zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie i na warunkach wskazanych przez Zamawiającego.
- Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
- Zamierzam/ nie zamierzam* realizować zamówienie z udziałem podwykonawców:
…………………………………………………………………………………………………………………………………
(Część zamówienia, której wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcy)
……………………………………………………………………………………………………………………..…………
(Nazwa firmy podwykonawcy)
- Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
*Niepotrzebne skreślić
Załączniki:
1………………………………..
2………………………………..
3…………………………………
………………………………………………………
/Podpis i pieczęć osoby upoważnionej
do podpisywania oferty/
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
OŚWIADCZENIE O BRAKU WYKLUCZENIA
………………………………………
miejscowość, data
Wykonawca:
………………………………………………..
……………………………………………….
(pełna nazwa/firma, adres)
OŚWIADCZENIE
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Działając w imieniu …………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………..
(pełna nazwa i adres Wykonawcy)
……………………………………………………………………………………………..
będąc należycie upoważnionym/i do jego reprezentowania oświadczam/y, że w postępowaniu pn. „Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne przy ołtarzu bocznym św. Jakuba w kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Konradowie”
nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2024, poz. 507)[1].
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że informacje podane w oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………………………………, dnia …………2024r
…………………………………………
pieczęć oraz czytelny podpis
[1] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Załącznik nr 3 do Zapytania
………………………………
Podmiot udostępniający zasoby:
ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/ÓW UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów
…………………………..………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……
(nazwa i adres podmiotu udostępniającego zasoby, NIP/PESEL)
zobowiązuję się do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na rzecz:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………
(nazwa i adres Wykonawcy/Wykonawców składającego/ych Ofertę)
przy wykonaniu zamówienia pn. „Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne przy ołtarzu bocznym św. Jakuba w kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Konradowie”
- Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………
- Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą:
……………………………………………………………………………………………………………………
………………………………….dnia ………………… 2024 roku
6418_Zal._nr_4-_Wzo_CC_81r_umowy
Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego
…………………………..……………
………………………………………..
………………………………………..
(Wykonawca)
WYKAZ OSÓB
Skierowanych do realizacji zamówienia
„Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne
przy ołtarzu bocznym św. Jakuba
w kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Konradowie”
Lp. | Imię i nazwisko | Posiadane kwalifikacje/ doświadczenie
(należy podać niezbędne informacje pozwalające na ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykazaną osobę)
|
Zakres wykonywanych czynności | Informację o podstawie do dysponowania wymienionymi osobami (np. umowa o pracę, umowa zlecenie itp.)
|
1
|
2
|
3 | 4 | |
1. | Wykazana osoba posiada kwalifikacje zgodne z wymaganiami określonymi w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami
TAK/NIE (zaznaczyć właściwe) |
osoba kierująca pracami konserwatorskimi | ||
2. | 1………………………(kwalifikacje zawodowe/ wykształcenie)
2…………………………….. (doświadczenie, zrealizowane prace konserwatorskie lub restauratorskie)
Oświadczam, że ww. prace zostały należycie wykonane
|
……………………. (osoba wymagana pkt. 9, lit. b) | ||
3. | 1………………………(kwalifikacje zawodowe/ wykształcenie)
2……………………………..(doświadczenie, zrealizowane prace konserwatorskie lub restauratorskie)
Oświadczam, że ww. prace zostały należycie wykonane
|
………………..
(osoba wymagana pkt. 9, lit. b) |
UWAGA:
Dane w kolumnach nr 1, 2, 3 i 4 należy wypełnić w taki sposób aby Zamawiający na podstawie wskazanych informacji był w stanie ocenić, czy wykazana osoba potwierdza spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, określonego w Zapytaniu ofertowym.
………………………………….……….., dnia…………………..2024 roku
Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego
………………………………………………………………
(pieczęć adresowa Wykonawcy)
NIP**): …………………………………………….
REGON**): ………………………………………
tel.**): ……………………………………………..
adres e – mail**): ………………………………
„Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne przy ołtarzu bocznym św. Jakuba w kościele parafialnym
- św. Jakuba Apostoła w Konradowie”
WYKAZ WYKONANYCH PRAC
Lp. | Nazwa przedsięwzięcia i
rodzaj wykonanych prac spełniających warunek udziału w postępowaniu * |
Data i miejsce wykonania prac (dd-mm-rr) | Podmiot, na rzecz którego
prace zostały wykonane |
Wykonawca prac
nazwa i adres wykonawcy
|
1 | 2 | 3 | 4 | |
1. |
||||
2. |
*Należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie prac przy zabytku
UWAGA Dane w kolumnach nr 1, 2, 3 i 4, 5 należy wypełnić w taki sposób aby Zamawiający na podstawie wskazanych informacji był w stanie ocenić, czy wykazana praca potwierdza spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, określonego w Zapytaniu ofertowym.
……………………….. dnia ………. 2024 roku
……………………………………………………………………………
/Podpis i pieczęć osoby upoważnionej do podpisywania oferty/