Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne przy ołtarzu bocznym św. Jakuba w kościele parafialnym pw św. Jakuba Apostoła w Konradowie. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach programu Polski Ład.

6414_Zapytanie_ofertowe

                                  

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

                      

                                FORMULARZ OFERTOWY

 

W odpowiedzi na Zapytanie ofertowe: Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne przy ołtarzu bocznym św. Jakuba w kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Konradowie”, na które Zamawiający  pozyskał dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu, przedkładamy niniejszą ofertę:

 

  1. DANE WYKONAWCY/ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJACYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE
WYKONAWCA – INFORMACJE OGÓLNE
Firma/imię i nazwisko  
NIP/PESEL  
Miejscowość  
Ulica  
Nr budynku

i lokalu (jeśli dotyczy)

 
Kod pocztowy  

 

  1. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW W IMIENIU WYKONAWCY
Imię i nazwisko  
Nr telefonu  
Adres e-mail  

 

3.WYNAGRODZENIE NETTO / BRUTTO (PLN) STAWKA VAT (%)                       

 

netto – …………………………… zł 

 

plus :

– podatek VAT ….. % w kwocie …………….. zł

 

brutto…………………………….. zł

 

(słownie złotych: …………………………………………………………………………………………).

Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego w treści Zapytania ofertowego, w tym podatek VAT.

 

  1. WIADCZENIA I ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY.

 

  1. Oświadczamy, że podana cena stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia.
  2. Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu zawarte w zapytaniu ofertowym.
  3. Zapoznałem/am się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz uzyskałem/am wszelkie informacje niezbędne do zawarcia umowy i realizacji zamówienia.
  4. Posiadam/my wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i znane są mi/nam warunki udzielenia zamówienia.
  5. Zobowiązujemy się do realizacji zamówienia w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  6. Udzielamy gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia na okres 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego.
  7. Zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie i na warunkach wskazanych przez Zamawiającego.
  8. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
  9. Zamierzam/ nie zamierzam* realizować zamówienie z udziałem podwykonawców:

…………………………………………………………………………………………………………………………………

(Część zamówienia, której wykonanie zamierza się powierzyć podwykonawcy)

 

……………………………………………………………………………………………………………………..…………

(Nazwa firmy podwykonawcy)

  1. Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

 

*Niepotrzebne skreślić

Załączniki:

 

1………………………………..

2………………………………..

3…………………………………

 

 

………………………………………………………

/Podpis i pieczęć osoby upoważnionej

do podpisywania oferty/

                       

 

                                                                       Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego

 

OŚWIADCZENIE O BRAKU WYKLUCZENIA

 

                                                              ………………………………………

                                                              miejscowość, data

 

Wykonawca:

………………………………………………..

……………………………………………….

(pełna nazwa/firma, adres)

OŚWIADCZENIE

DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

 

Działając w imieniu …………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………..

(pełna nazwa i adres Wykonawcy)

……………………………………………………………………………………………..

będąc należycie upoważnionym/i do jego reprezentowania oświadczam/y,  że w postępowaniu pn. Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne przy ołtarzu bocznym św. Jakuba w kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Konradowie”

 

nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia  z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2024, poz. 507)[1].

 

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

Oświadczam, że  informacje podane w  oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

 

…………………………………………………, dnia …………2024r

 

 

                                                                                               …………………………………………

                                                                                               pieczęć oraz czytelny podpis

[1] Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Załącznik nr 3 do Zapytania

 

………………………………

Podmiot udostępniający zasoby:

 

ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/ÓW UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY

 

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów

 

…………………………..………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……

(nazwa i adres podmiotu udostępniającego zasoby, NIP/PESEL)

 

zobowiązuję się do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na rzecz:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………

(nazwa i adres Wykonawcy/Wykonawców składającego/ych Ofertę)

 

przy wykonaniu zamówienia pn. Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne przy ołtarzu bocznym św. Jakuba w kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Konradowie”

  1. Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………

  1. Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą:

……………………………………………………………………………………………………………………

 

    ………………………………….dnia ………………… 2024 roku

6418_Zal._nr_4-_Wzo_CC_81r_umowy

 

Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego

…………………………..……………

………………………………………..

………………………………………..

(Wykonawca)

WYKAZ OSÓB

 

Skierowanych do realizacji zamówienia

 

„Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne

przy ołtarzu bocznym św. Jakuba

w kościele parafialnym pw. św. Jakuba Apostoła w Konradowie”

 

Lp. Imię i nazwisko Posiadane kwalifikacje/ doświadczenie

(należy podać niezbędne informacje pozwalające  na ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez wykazaną osobę)

 

Zakres wykonywanych czynności Informację o podstawie do dysponowania wymienionymi osobami (np. umowa o pracę, umowa zlecenie itp.)

 

   

1

 

 

2

 

3 4
1.   Wykazana osoba posiada kwalifikacje zgodne z wymaganiami określonymi w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami

TAK/NIE

(zaznaczyć właściwe)

osoba kierująca pracami konserwatorskimi  
2.   1………………………(kwalifikacje zawodowe/ wykształcenie)

2……………………………..

(doświadczenie, zrealizowane prace konserwatorskie lub restauratorskie)

 

Oświadczam, że ww. prace zostały należycie wykonane

 

 

……………………. (osoba wymagana pkt. 9,  lit. b)  
3.   1………………………(kwalifikacje zawodowe/ wykształcenie)

2……………………………..(doświadczenie, zrealizowane prace konserwatorskie lub restauratorskie)

 

Oświadczam, że ww. prace zostały należycie wykonane

 

………………..

(osoba wymagana pkt. 9, lit. b)

 

 

 

UWAGA:

Dane w kolumnach nr 1, 2, 3 i 4 należy wypełnić w taki sposób aby Zamawiający na podstawie wskazanych informacji był w stanie ocenić, czy wykazana osoba potwierdza spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, określonego w Zapytaniu ofertowym.

 

 

………………………………….……….., dnia…………………..2024 roku

 Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego

………………………………………………………………

(pieczęć adresowa Wykonawcy)

NIP**): …………………………………………….

REGON**): ………………………………………  

tel.**): ……………………………………………..

adres e – mail**): ………………………………

 

„Prace ratunkowe, konserwatorskie i restauracyjne przy ołtarzu bocznym św. Jakuba w kościele parafialnym

  1. św. Jakuba Apostoła w Konradowie”

 

WYKAZ WYKONANYCH PRAC

Lp. Nazwa przedsięwzięcia i

rodzaj wykonanych prac spełniających warunek udziału w postępowaniu

*

Data i miejsce wykonania prac (dd-mm-rr) Podmiot, na rzecz którego

prace zostały wykonane

Wykonawca prac

nazwa i adres wykonawcy

 

  1 2 3 4
 

1.

       
2.        

 

*Należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie prac przy zabytku

 

UWAGA Dane w kolumnach nr 1, 2, 3 i 4, 5 należy wypełnić w taki sposób aby Zamawiający na podstawie wskazanych informacji był w stanie ocenić, czy wykazana praca potwierdza spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, określonego w Zapytaniu ofertowym. 

 

……………………….. dnia ………. 2024 roku

 

……………………………………………………………………………

                                               /Podpis i pieczęć osoby upoważnionej do podpisywania oferty/         

 

Możliwość komentowania została wyłączona.